Idag har jag ont i huvet och är lite hängig! Så idag det mjukis pys!

Ska BARA va hemma & ha det skönt idag!
Har inget smink, örhängen som är rosa, grå mjukis tröja, Hollister mjukis byxerna & tofflor! Riktigt skönt! :)
När mamma kommer hem från jobbet, mamma jobbar några veckor i sommar fast det är lov för OSS barn! Så ska jag & hon åka och handla mat tror jag!
För maten har tagit slut!
Jag & Ebba har vart ensamma hemma hela helgen för mami, papi & Erik åkte nån stans för pappa & Erik körde nån cykel sak! Det gick bra för dom, vad jag hört! Aja...... Så maten har tagit slut!
Så då blir det att åka & handla!
Någon som vill skypa? Adda cassandrapegestam1
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0