Heej och Hejdå!

Det här blir mitt sista inlägg! Många som säger att den har blivigt tråkig! Och så ha jag en RIKTIG hater som verkligen sårar mej! Så har bestämmt att sluta blogga! Riktigt tråkigt att HON skriver sånna saker, tur att hon är så perfekt och har en rolig blogg! Grattis! du lyckades såra mej! Tro inte nu att jag kommer vara snäll mot dej!
 
Men jag m¨år bra utan bloggen, och det är SÅ jag vill ha det! :) Jag ska och kommer ha ett toppen lov! Hoppas ni också kommer ha det! <3
Hej då! Det är va mitt sista inlägg!
 

Kommentarer
Postat av: Irma

NEEEJ! Cassi snälla sluta inte blogga!
Skit i vad den där jävla tanten skrivit till dig!
Va fan skit i henne!!!!!!! Sluta inte blogga!!

2012-06-21 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0