Heej och godmorgon!

Idag vaknade jag 08.15, ganska tidigt, men va jätte pigg då!
Nu ser jag faktiskt på SOMMARLOV för första gången i sommar! Kände för att se på det idag! Lite barnsliga program men ändå kul att se, tycker jag!
 
Idag så ska jag och Erik åka och bada! Det är jätte fin väder idag! Äntligen! Ska bli kul att hitta på något med Erik! Är inte så ofta vi gör nått tillsammans! Så det blr Nice!
 
Ni har väl inte glömmt att det är Midsommarafton på fredag? Vi ska iallafall åka hem till min faster och hennes man, tror jag! Och på Midsommar dagen så ska vi iallafall till dom för då fyller hennes man år! Så det blir nog en rolig helg! :)    
 
Efter sommarlov så blir det frulle och sen klä på mej!  Ha så gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0