fotboll...

Varit ute och kört fotboll med brorsan Erik och grannarna! och nu sitter jag vid datorn och har musiken på 100% Kikade in på ridlägret jag ska på om 19 dagar! :) Och det ser riktigt NICE ut! Så jag är nöjd med ridlägrs valet. Imorn så ska jag..... inte vet jag.....?
Kanske åka och bada om det är fiin? eller ringa 1 polare jag länge velat vara med!

Vill också hälsa till vänner som är utom lands, Frida och Calle som är i USA! Lyxs! Vill också dit..... OCH till Wilma och Tuva som är i SPANIEN! Varför ska alla ha så lyx och åka utomlands? Blir ju fett avis! :) Men är glad för doms skull!

Ha det gött, för nu ska iallafall jag gå och sov........ Vill ju vara pigg på dagarna!
NATTI, NATTI! Puss & kram! ;)
ÄLSKAR dej SYRRAN! <3
DU finns ALLTID där för mej! Och kan berätta och prata om EXAKT allt.... skönt att ha dej.. för du har gått igenom det jag går igenom just NU! Och du lyssnar och fattar.... DU är den BÄSTA person jag haft! Vänner kan gå, men familjen & du syrran finns ALLTID kvar! Jag kan berätta saker till dej som jag inte vill pata med mamma och pappa om. SÅÅÅÅÅÅÅ skönt att jag har dej! HOPPAS du vet det! DU har ett <3 av GULD! Du och jag kan sitta och kolla på bilder och bara skratta åt dom.... DU har hjälpt med kläd val, val jag inte kan välja själv! Låter mej vara med dej och dina polare när jag int har nån!
Och i höst..... så ska du flytta hemmi från! För du ska gå på ett Orienterings gymnasium, är SKIIIIIT stolt över dejj, att du kämpat med din träning så att du kom in på ett gymnasium som BARA 5 tjejer i sverige kommer in på! DET är STORT! Kommer sakna dej sjukt mycket, men är glad för DIN skull! Och du kommer iallafall hem på helgerna!
HAHA, bjuder på den sköna bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0